Członkowie Stowarzyszenia Czysta Woda zobowiązują się do rzetelnego wykonywania swojej pracy ze szczególnym uwzględnieniem poszanowania praw Klienta zawartych w Kodeksie Handlowym. KODEKS DOBREGO HANDLOWCA A. SPRZEDAŻ URZĄDZEŃ 1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient zawierający umowę kupna-sprzedaży poza lokalem firmy sprzedającej (sprzedaż bezpośrednia) ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyn (Art. 6 ustawy z dnia 2 marca 2000 r., Dz. Ust. 22/00). W takich przypadkach wystarczy pisemne odstąpienie od umowy złożone przez Kupującego w terminie do 10 dni od daty zamówienia. Ewentualne koszty montażu, demontażu oraz transportu urządzenia filtrującego ponosi sprzedający. 2. Zawierając umowę kupna-sprzedaży sprzedający jest zobowiązany udzielić Klientowi jasnych informacji, a w szczególności: B. GWARANCJA 1. Wydając towar Kupującemu sprzedawca zobowiązuje się przekazać wszystkie elementy jego wyposażenia wraz z instrukcją obsługi, konserwacji oraz warunków gwarancji w języku polskim. 2. Karta gwarancyjna winna zawierać: 3. Członkowie Stowarzyszenia Czysta Woda zobowiązują się do wydawania gwarancji na oferowane urządzenia osmotyczne na okres minimum 3 lat pod warunkiem zachowania warunków eksploatacji. 1. Sprzedający zobowiązuje się do przyjęcia wszelkich reklamacji dotyczących urządzenia osmotycznego bez odsyłania Klienta do hurtownika, importera lub producenta. 2. Reklamacja powinna być załatwiona w terminie do 28 dni od dnia jej zgłoszenia. 3. Sprzedający zobowiązuje się do prowadzenia sprawnego serwisu, który w szczególności: |